Zarząd firmy APIS - JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ - JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ (CEIDG)
JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą APIS - JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-10-25 i ma swoją siedzibę pod adresem 31, PL-16-113, ŁAŹNISKO. Główny zakres działalności JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ to Chów i hodowla pozostałych zwierząt (PKD główne: 01.49.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: łowiectwo i pozyskiwanie zwierząt łownych, włączając działalność usługową, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP APIS - JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ: 5451534344. REGON APIS - JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ: 385459390.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ
Więcej informacji o APIS - JOANNA DOMALEWSKA-RYBIJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio