| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL62 1050 1070 1000 0090 8337 8241
PL79 1050 1298 1000 0090 8126 0839
PL80 1050 1298 1000 0090 8126 0821
PL05 1050 1298 1000 0090 8126 0813 |
Działalność PKD:
Firma APIRA została założona 2021-08-24 i obecnie mieści się przy UL. MŁYŃSKA 4, PL-44-100, GLIWICE. Główna działalność firmy to udostępnianie pracowników. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja maszyn, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Apira (REGON 38974960100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i