Firma APION - GEODEZJA TOMASZ ALEKSANDROWICZ
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne |
Działalność PKD:
Firma APION - GEODEZJA TOMASZ ALEKSANDROWICZ została założona 2007-07-19 i obecnie mieści się przy UL. PRZEMYSŁOWA 63, PL-76-200, SŁUPSK. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hotele i podobne obiekty zakwaterowania, kupno i sprzedaż nieruchomości, naprawa pojazdów samochodowych, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pola kempingowe i namiotowe, różny zakwaterowanie, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie APION - GEODEZJA TOMASZ ALEKSANDROWICZ (REGON 22045546300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje