Zarząd firmy APGRADE KRAINA MOŻLIWOŚCI AGNIESZKA PIASECKA - AGNIESZKA PIASECKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-31
Działalność gospodarcza AGNIESZKA PIASECKA (CEIDG)
AGNIESZKA PIASECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą APGRADE KRAINA MOŻLIWOŚCI AGNIESZKA PIASECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA PRZYBYSZEWSKIEGO 231L, PL-93-120, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności AGNIESZKA PIASECKA to Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników i inne. NIP APGRADE KRAINA MOŻLIWOŚCI AGNIESZKA PIASECKA: 9591142014. REGON APGRADE KRAINA MOŻLIWOŚCI AGNIESZKA PIASECKA: 101533818.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA PIASECKA
Więcej informacji o APGRADE KRAINA MOŻLIWOŚCI AGNIESZKA PIASECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.