Zarząd firmy APB ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA - ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA (CEIDG)
ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą APB ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-01-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOPERNIKA 6, PL-66-100, SULECHÓW. Główny zakres działalności ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych (PKD główne: 46.16.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP APB ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA: 9730797079. REGON APB ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA: 366393160.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA
Więcej informacji o APB ALEKSANDRA PRZEWŁOCKA-BAJDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony. Premier: to prowokacja na dużą skalę
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.