Zarząd firmy APARTAMENTY ŚWINOUJŚCIE MACIEJ MACIEJEWSKI - MACIEJ MACIEJEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ MACIEJEWSKI (CEIDG)
MACIEJ MACIEJEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą APARTAMENTY ŚWINOUJŚCIE MACIEJ MACIEJEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-07-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUTYCKA 2A4, PL-72-600, ŚWINOUJŚCIE. Główny zakres działalności MACIEJ MACIEJEWSKI to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z tłumaczeniami, działalność agencji pracy tymczasowej, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP APARTAMENTY ŚWINOUJŚCIE MACIEJ MACIEJEWSKI: 8551534440. REGON APARTAMENTY ŚWINOUJŚCIE MACIEJ MACIEJEWSKI: 32006784100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ MACIEJEWSKI
Więcej informacji o APARTAMENTY ŚWINOUJŚCIE MACIEJ MACIEJEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.