Zarząd firmy APARATY SŁUCHOWE - PATRYK ANTOSIAK - PATRYK ANTOSIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PATRYK ANTOSIAK (CEIDG)
PATRYK ANTOSIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą APARATY SŁUCHOWE - PATRYK ANTOSIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAKSYMILIANA JACKOWSKIEGO 2743, PL-60-509, POZNAŃ. Główny zakres działalności PATRYK ANTOSIAK to Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP APARATY SŁUCHOWE - PATRYK ANTOSIAK: 7812005296. REGON APARATY SŁUCHOWE - PATRYK ANTOSIAK: 385326950.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PATRYK ANTOSIAK
Więcej informacji o APARATY SŁUCHOWE - PATRYK ANTOSIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.