Zarząd firmy AP-CREATE Arkadiusz Przychodzeń - Arkadiusz Przychodzeń, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-03-24
Działalność gospodarcza Arkadiusz Przychodzeń (CEIDG)
Arkadiusz Przychodzeń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AP-CREATE ARKADIUSZ PRZYCHODZEŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem LIPOWA 35, PL-18-400, PODGÓRZE. Główny zakres działalności Arkadiusz Przychodzeń to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych, działalność agencji informacyjnych i inne. NIP AP-CREATE ARKADIUSZ PRZYCHODZEŃ: 7182081567. REGON AP-CREATE ARKADIUSZ PRZYCHODZEŃ: 36386097400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Arkadiusz Przychodzeń
Więcej informacji o AP-CREATE ARKADIUSZ PRZYCHODZEŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.