Zarząd firmy ANZIM Zbigniew Żelaskowski - Zbigniew Żelaskowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Zbigniew Żelaskowski (CEIDG)
Zbigniew Żelaskowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANZIM ZBIGNIEW ŻELASKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem SIKORSKIEGO 2912, PL-95-035, OZORKÓW. Główny zakres działalności Zbigniew Żelaskowski to Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej (PKD główne: 14.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP ANZIM ZBIGNIEW ŻELASKOWSKI: 7321224250. REGON ANZIM ZBIGNIEW ŻELASKOWSKI: 472892725.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zbigniew Żelaskowski
Więcej informacji o ANZIM ZBIGNIEW ŻELASKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio