Zarząd firmy ANTOROBOT EUROPE MARCIN ŁAWNICZAK - MARCIN ŁAWNICZAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-31
Działalność gospodarcza MARCIN ŁAWNICZAK (CEIDG)
MARCIN ŁAWNICZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANTOROBOT EUROPE MARCIN ŁAWNICZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem OLSZYNOWA 7, PL-62-020, RABOWICE. Główny zakres działalności MARCIN ŁAWNICZAK to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność wydawnicza, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP ANTOROBOT EUROPE MARCIN ŁAWNICZAK: 7773340523. REGON ANTOROBOT EUROPE MARCIN ŁAWNICZAK: 381721566.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN ŁAWNICZAK
Więcej informacji o ANTOROBOT EUROPE MARCIN ŁAWNICZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby