Zarząd firmy ANTONI LIBISZOWSKI FINEIMPEX F.R. - ANTONI LIBISZOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANTONI LIBISZOWSKI (CEIDG)
ANTONI LIBISZOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANTONI LIBISZOWSKI FINEIMPEX F.R., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDWIKA KRZYWICKIEGO 631, PL-90-149, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ANTONI LIBISZOWSKI to Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych (PKD główne: 46.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność fotograficzna, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ANTONI LIBISZOWSKI FINEIMPEX F.R.: 7251113521. REGON ANTONI LIBISZOWSKI FINEIMPEX F.R.: 471505152.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANTONI LIBISZOWSKI
Więcej informacji o ANTONI LIBISZOWSKI FINEIMPEX F.R.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby