Adres | UL. HENRYKA PACHOŃSKIEGO 9109, PL-31-223, KRAKÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Strona internetowa | everywhere.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL54 1140 2004 0000 3202 6398 9255
|
Działalność PKD:
Firma ANTONI KOTARBA została założona 2009-10-01 i obecnie mieści się przy UL. HENRYKA PACHOŃSKIEGO 9109, PL-31-223, KRAKÓW. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują artykuły spożywcze, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, odzież, bez wyrobów futrzarskich, poligrafia i drukarstwo, pozostały transport lądowy pasażerski, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, przygotowywanie i podawanie napojów, reprodukcja zapisanych nośników informacji, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, technologie informacyjne, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Antoni Kotarba (REGON 12102167500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie. Raz w miesiącu prowadzi miejski autobus
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld

Złote czasy obligacji długoterminowych są za nami
Sam cykl obniżek stóp procentowych nie wystarczy, aby papiery dłużne z odległym terminem wykupu osiągały silne stopy zwrotu - mówi Fryderyk Krawczyk, dyrektor inwestycyjny VIG/C-Quadrat TFI.