Firma ANTONI KARPAŁA USŁUGI ZIEMNE I WODNO-KANALIZACYJNE
Adres | 15, PL-32-043, ŚWIŃCZÓW | |
Województwo | małopolskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych |
Numery rachunków bankowych |
PL56 8450 0005 0020 0202 7791 0001
|
Działalność PKD:
Firma ANTONI KARPAŁA USŁUGI ZIEMNE I WODNO-KANALIZACYJNE została założona 1988-10-03 i obecnie mieści się przy 15, PL-32-043, ŚWIŃCZÓW. Główna działalność firmy to roboty instalacyjne elektryczne i budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ANTONI KARPAŁA USŁUGI ZIEMNE I WODNO-KANALIZACYJNE (REGON 35033258000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio