Zarząd firmy ANTON-BAU SŁAWOMIR PIENIĘŻNY - SŁAWOMIR PIENIĘŻNY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR PIENIĘŻNY (CEIDG)
SŁAWOMIR PIENIĘŻNY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANTON-BAU SŁAWOMIR PIENIĘŻNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZDUNOWSKA 88, PL-63-750, CHWALISZEW. Główny zakres działalności SŁAWOMIR PIENIĘŻNY to Wykonywanie pozostałych specjalistycznych robót budowlanych w zakresie budowy budynków (PKD główne: 43.42.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: malowanie i szklenie, pozostałe sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych i inne. NIP ANTON-BAU SŁAWOMIR PIENIĘŻNY: 6211742204. REGON ANTON-BAU SŁAWOMIR PIENIĘŻNY: 366648230.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR PIENIĘŻNY
Więcej informacji o ANTON-BAU SŁAWOMIR PIENIĘŻNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby