Zarząd firmy ,,ANTEARTIS prof. ANDRZEJ MAZUR - ANDRZEJ MAZUR, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-09-26
Działalność gospodarcza ANDRZEJ MAZUR (CEIDG)
ANDRZEJ MAZUR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ,,ANTEARTIS PROF. ANDRZEJ MAZUR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JULIANA BARTOSZEWICZA 1B/28, PL-00-337, WARSZAWA. Główny zakres działalności ANDRZEJ MAZUR to Działalność w zakresie konserwacji i renowacji oraz pozostała działalność wspomagająca na rzecz dziedzictwa kulturowego (PKD główne: 91.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność w zakresie wzornictwa przemysłowego i projektowania mody, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej, działalność w zakresie projektowania wnętrz, pozostała działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP ,,ANTEARTIS PROF. ANDRZEJ MAZUR: 1130279202. REGON ,,ANTEARTIS PROF. ANDRZEJ MAZUR: 38307038600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ MAZUR
Więcej informacji o ,,ANTEARTIS PROF. ANDRZEJ MAZUR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.