Zarząd firmy ANNA ŻWIEREŁŁO BIAŁY KIEŁ - ANNA ŻWIEREŁŁO, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-04-15
Działalność gospodarcza ANNA ŻWIEREŁŁO (CEIDG)
ANNA ŻWIEREŁŁO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA ŻWIEREŁŁO BIAŁY KIEŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-11-08 i ma swoją siedzibę pod adresem SZKOLNA 10B, PL-73-108, KOBYLANKA. Główny zakres działalności ANNA ŻWIEREŁŁO to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP ANNA ŻWIEREŁŁO BIAŁY KIEŁ: 8542221090. REGON ANNA ŻWIEREŁŁO BIAŁY KIEŁ: 32115657000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA ŻWIEREŁŁO
Więcej informacji o ANNA ŻWIEREŁŁO BIAŁY KIEŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.