Zarząd firmy ANNA ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE UBEZPIECZENIA ANZA - ANNA ZAPAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA ZAPAŁA (CEIDG)
ANNA ZAPAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE UBEZPIECZENIA ANZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOŚCIELNA 71, PL-26-067, CHEŁMCE. Główny zakres działalności ANNA ZAPAŁA to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z tłumaczeniami, działalność agentów turystycznych, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP ANNA ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE UBEZPIECZENIA ANZA: 9591434478. REGON ANNA ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE UBEZPIECZENIA ANZA: 260192890.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA ZAPAŁA
Więcej informacji o ANNA ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE UBEZPIECZENIA ANZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio