Zarząd firmy Anna Zaborowska Sklep Spożywczy - Anna Zaborowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Zaborowska (CEIDG)
Anna Zaborowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA ZABOROWSKA SKLEP SPOŻYWCZY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem PARKOWA 30, PL-09-440, STAROŹREBY. Główny zakres działalności Anna Zaborowska to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe sprzątanie. NIP ANNA ZABOROWSKA SKLEP SPOŻYWCZY: 7741504051. REGON ANNA ZABOROWSKA SKLEP SPOŻYWCZY: 61031905700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Zaborowska
Więcej informacji o ANNA ZABOROWSKA SKLEP SPOŻYWCZY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję