Zarząd firmy ANNA WOJCIUSZKIEWICZ PRYWATNY GABINET PSYCHOLOGICZNY - ANNA WOJCIUSZKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA WOJCIUSZKIEWICZ (CEIDG)
ANNA WOJCIUSZKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA WOJCIUSZKIEWICZ PRYWATNY GABINET PSYCHOLOGICZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STRZEGOMSKA 421, PL-53-611, WROCŁAW. Główny zakres działalności ANNA WOJCIUSZKIEWICZ to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), działalność związana z tłumaczeniami, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, nauka języków obcych i inne. NIP ANNA WOJCIUSZKIEWICZ PRYWATNY GABINET PSYCHOLOGICZNY: 9281922491. REGON ANNA WOJCIUSZKIEWICZ PRYWATNY GABINET PSYCHOLOGICZNY: 022458851.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA WOJCIUSZKIEWICZ
Więcej informacji o ANNA WOJCIUSZKIEWICZ PRYWATNY GABINET PSYCHOLOGICZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.