Zarząd firmy Anna ULICZKA Agencja Ubezpieczeniowa - Anna ULICZKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna ULICZKA (CEIDG)
Anna ULICZKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA ULICZKA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA KISIELEWSKIEGO 21, PL-42-700, LUBLINIEC. Główny zakres działalności Anna ULICZKA to Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat (PKD główne: 66.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z zarządzaniem funduszami, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP ANNA ULICZKA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA: 6112356366. REGON ANNA ULICZKA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA: 15217291500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna ULICZKA
Więcej informacji o ANNA ULICZKA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych