Zarząd firmy Anna Ulańska-Burdziak MEDICALL SKLEP MEDYCZNY S.C. - Anna Ulańska-Burdziak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Ulańska-Burdziak (CEIDG)
Anna Ulańska-Burdziak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA ULAŃSKA-BURDZIAK MEDICALL SKLEP MEDYCZNY S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJSKA POLSKIEGO 77, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główny zakres działalności Anna Ulańska-Burdziak to Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność taksówek osobowych i inne. NIP ANNA ULAŃSKA-BURDZIAK MEDICALL SKLEP MEDYCZNY S.C.: 7711237734. REGON ANNA ULAŃSKA-BURDZIAK MEDICALL SKLEP MEDYCZNY S.C.: 590492865.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Ulańska-Burdziak
Więcej informacji o ANNA ULAŃSKA-BURDZIAK MEDICALL SKLEP MEDYCZNY S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Piotr Osiecki bez zarzutów w sprawie EGB Investments
Prokuratura umorzyła dwa wątki śledztwa dotyczącego GetBacku, w których zarzuty miał prezes Altus TFI.

600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie