Zarząd firmy ANNA SZYMAŃSKA - ANNA SZYMAŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA SZYMAŃSKA (CEIDG)
ANNA SZYMAŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA SZYMAŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BAŁUCKI RYNEK 1261, PL-91-445, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ANNA SZYMAŃSKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANNA SZYMAŃSKA: 7291242414. REGON ANNA SZYMAŃSKA: 47285845000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA SZYMAŃSKA
Więcej informacji o ANNA SZYMAŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
MFW: deficyt handlowy szkodzi gospodarce
Nowe badania dowodzą, że ujemny bilans w wymianie handlowej ma długotrwały i negatywny wpływ na wzrost gospodarczy. To oznacza, że idea rebalansowania światowego systemu gospodarczego - czyli

Obniżki stóp mieszają w kredytach. Niższe oprocentowanie napędza klientów bankom
Tegoroczne cięcia stóp już spowodowały spadek rat i wzrost popytu na nowe kredyty. W kolejnych kwartałach może to stymulować konsumpcję i przełożyć się na niektóre inwestycje.

Ponad 2 mld zł z KPO na projekty kosmiczne
Plan sfinansowania satelitów telekomunikacyjnych to szansa dla firm z branży spacetech na włączenie się w globalne łańcuchy dostaw produktów i usług. Są też inne szanse na wsparcie dla innowatorów.