Zarząd firmy ANNA SROKA SKLEP SPOŻYWCZY - ANNA SROKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA SROKA (CEIDG)
ANNA SROKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA SROKA SKLEP SPOŻYWCZY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIKTORA MAKSA 1D, PL-41-907, BYTOM. Główny zakres działalności ANNA SROKA to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność usługowa związana z przeprowadzkami, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura. NIP ANNA SROKA SKLEP SPOŻYWCZY: 6262184961. REGON ANNA SROKA SKLEP SPOŻYWCZY: 38843587500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA SROKA
Więcej informacji o ANNA SROKA SKLEP SPOŻYWCZY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.