Zarząd firmy Anna Papierowska - ANNA PAPIEROWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA PAPIEROWSKA (CEIDG)
ANNA PAPIEROWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA PAPIEROWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-09-20 i ma swoją siedzibę pod adresem SOBIESKIEGO 2, PL-05-080, IZABELIN. Główny zakres działalności ANNA PAPIEROWSKA to Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne (PKD główne: 66.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe, działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat i inne. NIP ANNA PAPIEROWSKA: 1180179342. REGON ANNA PAPIEROWSKA: 01278779800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA PAPIEROWSKA
Więcej informacji o ANNA PAPIEROWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.