Firma Anna Pakuła - Antrykot Manufaktura Smaku
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych |
Działalność PKD:
Firma ANNA PAKUŁA - ANTRYKOT MANUFAKTURA SMAKU została założona 2014-07-01 i obecnie mieści się przy UL. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 58, PL-39-460, NOWA DĘBA. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują artykuły spożywcze, kupno i sprzedaż nieruchomości, mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, produkty z przemiału zbóż i skrobi, przetworzone owoce i warzywa, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby piekarskie i mączne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Anna Pakuła - Antrykot Manufaktura Smaku (REGON 18112205600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio