Zarząd firmy Anna Nowosielska - Anna Nowosielska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Nowosielska (CEIDG)
Anna Nowosielska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA NOWOSIELSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-08-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DZIECI WARSZAWY 27A229, PL-02-495, WARSZAWA. Główny zakres działalności Anna Nowosielska to Pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane (PKD główne: 63.10.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w naprawie i konserwacji komputerów, artykułów użytku osobistego i domowego oraz pojazdów silnikowych, w tym motocykli, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w zakresie prowadzenia kursów i korepetycji, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP ANNA NOWOSIELSKA: 7721243044. REGON ANNA NOWOSIELSKA: 368036910.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Nowosielska
Więcej informacji o ANNA NOWOSIELSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio