Zarząd firmy ANNA ŁASIŃSKA bawsieznami.pl - ANNA ŁASIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-27
Działalność gospodarcza ANNA ŁASIŃSKA (CEIDG)
ANNA ŁASIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA ŁASIŃSKA BAWSIEZNAMI.PL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-02-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZY SADZIE 4A, PL-80-180, KOWALE. Główny zakres działalności ANNA ŁASIŃSKA to Sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.65.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, działalność pozostałych agencji transportowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANNA ŁASIŃSKA BAWSIEZNAMI.PL: 7431731002. REGON ANNA ŁASIŃSKA BAWSIEZNAMI.PL: 521183900.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA ŁASIŃSKA
Więcej informacji o ANNA ŁASIŃSKA BAWSIEZNAMI.PL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio