Zarząd firmy Anna Kubisz Z.U. ATUT Zmechanizowane Roboty Ziemne - Anna Kubisz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-12-31
Działalność gospodarcza Anna Kubisz (CEIDG)
Anna Kubisz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA KUBISZ Z.U. ATUT ZMECHANIZOWANE ROBOTY ZIEMNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-07-27 i ma swoją siedzibę pod adresem 126, PL-32-840, LUSŁAWICE. Główny zakres działalności Anna Kubisz to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, roboty związane z budową mostów i tuneli, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej i inne. NIP ANNA KUBISZ Z.U. ATUT ZMECHANIZOWANE ROBOTY ZIEMNE: 8691365546. REGON ANNA KUBISZ Z.U. ATUT ZMECHANIZOWANE ROBOTY ZIEMNE: 852632944.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Kubisz
Więcej informacji o ANNA KUBISZ Z.U. ATUT ZMECHANIZOWANE ROBOTY ZIEMNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby