Zarząd firmy ANNA KRÓL CUKIERNIA ZŁOTE JABŁUSZKO - ANNA KRÓL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA KRÓL (CEIDG)
ANNA KRÓL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA KRÓL CUKIERNIA ZŁOTE JABŁUSZKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MYŚLIWSKA 26A, PL-30-718, KRAKÓW. Główny zakres działalności ANNA KRÓL to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANNA KRÓL CUKIERNIA ZŁOTE JABŁUSZKO: 6792852324. REGON ANNA KRÓL CUKIERNIA ZŁOTE JABŁUSZKO: 12263183200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA KRÓL
Więcej informacji o ANNA KRÓL CUKIERNIA ZŁOTE JABŁUSZKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.