Zarząd firmy Anna Kołodziejczyk-Majchrzyk Klinika kosmetologii estetycznej i anti-aging - ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-02-01
Działalność gospodarcza ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK (CEIDG)
ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK KLINIKA KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ I ANTI-AGING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MICHAŁA DRZYMAŁY 42, PL-40-059, KATOWICE. Główny zakres działalności ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej. NIP ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK KLINIKA KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ I ANTI-AGING: 6443229213. REGON ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK KLINIKA KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ I ANTI-AGING: 243387284.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK
Więcej informacji o ANNA KOŁODZIEJCZYK-MAJCHRZYK KLINIKA KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ I ANTI-AGING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.