Firma ANNA JANCZYK
Adres | 63, PL-97-403, ZWIERZYNIEC | |
Województwo | łódzkie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe sprzątanie |
Działalność PKD:
Firma ANNA JANCZYK została założona 2011-05-23 i obecnie mieści się przy 63, PL-97-403, ZWIERZYNIEC. Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-27. Główna działalność firmy to sprzątanie obiektów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, przetwarzanie odpadów, rekultywacja i usługi związane z odpadami, roboty budowlane budynków, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, usługi związane z leśnictwem, usługi związane ze zbieraniem odpadów, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ANNA JANCZYK (REGON 10108831800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio