Zarząd firmy ANNA GEISLER-JANKOWIAK PHU CENTRUM ESTETYKI CIAŁA - ANNA GEISLER-JANKOWIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA GEISLER-JANKOWIAK (CEIDG)
ANNA GEISLER-JANKOWIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA GEISLER-JANKOWIAK PHU CENTRUM ESTETYKI CIAŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem MARGONIŃSKA 22, PL-60-425, POZNAŃ. Główny zakres działalności ANNA GEISLER-JANKOWIAK to Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANNA GEISLER-JANKOWIAK PHU CENTRUM ESTETYKI CIAŁA: 7811345245. REGON ANNA GEISLER-JANKOWIAK PHU CENTRUM ESTETYKI CIAŁA: 63457753300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA GEISLER-JANKOWIAK
Więcej informacji o ANNA GEISLER-JANKOWIAK PHU CENTRUM ESTETYKI CIAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych