Zarząd firmy Anna Fijałkowska - Anna FIJAŁKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna FIJAŁKOWSKA (CEIDG)
Anna FIJAŁKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA FIJAŁKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-06-23 i ma swoją siedzibę pod adresem BRATNIA 24, PL-96-300, ŻYRARDÓW. Główny zakres działalności Anna FIJAŁKOWSKA to Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy (PKD główne: 52.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP ANNA FIJAŁKOWSKA: 8381180083. REGON ANNA FIJAŁKOWSKA: 75034229200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna FIJAŁKOWSKA
Więcej informacji o ANNA FIJAŁKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.