Zarząd firmy ANNA DERKOWSKA CENTRUM OPTYCZNE A.K.DERKOWSCY - ANNA DERKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA DERKOWSKA (CEIDG)
ANNA DERKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA DERKOWSKA CENTRUM OPTYCZNE A.K.DERKOWSCY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FARNA 2, PL-88-100, INOWROCŁAW. Główny zakres działalności ANNA DERKOWSKA to Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne (PKD główne: 32.50.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, praktyka lekarska specjalistyczna i inne. NIP ANNA DERKOWSKA CENTRUM OPTYCZNE A.K.DERKOWSCY: 5561461882. REGON ANNA DERKOWSKA CENTRUM OPTYCZNE A.K.DERKOWSCY: 34070258100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA DERKOWSKA
Więcej informacji o ANNA DERKOWSKA CENTRUM OPTYCZNE A.K.DERKOWSCY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych