Firma Anna Chytroś FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA AURORA
Adres | 360, PL-32-733, TRZCIANA | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach |
Numery rachunków bankowych |
PL56 1140 2004 0000 3012 0600 1616
PL39 1140 2004 0000 3802 7613 3728 |
Działalność PKD:
Firma ANNA CHYTROŚ FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA AURORA została założona 2016-04-04 i obecnie mieści się przy 360, PL-32-733, TRZCIANA. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują napoje, pozostały transport lądowy pasażerski, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, rośliny wieloletnie, rozmnażanie roślin, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Anna Chytroś FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA AURORA (REGON 36401682600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?