Zarząd firmy ANNA BRANICKA-MACHOWICZ AGENCJA REKLAMOWA - ANNA BRANICKA-MACHOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA BRANICKA-MACHOWICZ (CEIDG)
ANNA BRANICKA-MACHOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA BRANICKA-MACHOWICZ AGENCJA REKLAMOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSADNICZA 2B, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności ANNA BRANICKA-MACHOWICZ to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tekstylnych dla gospodarstw domowych i gotowych artykułów wyposażenia wnętrz, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych i inne. NIP ANNA BRANICKA-MACHOWICZ AGENCJA REKLAMOWA: 6181160956. REGON ANNA BRANICKA-MACHOWICZ AGENCJA REKLAMOWA: 30091480200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA BRANICKA-MACHOWICZ
Więcej informacji o ANNA BRANICKA-MACHOWICZ AGENCJA REKLAMOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach