Firma ANNA BIELECKA ROYAL WORKSHOP
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych |
Działalność PKD:
Firma ANNA BIELECKA ROYAL WORKSHOP została założona 2017-04-28 i obecnie mieści się przy UL. TOPOLOWA 30118, PL-03-138, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2021-05-25. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, nadawanie programów radiofonicznych, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, nagrania muzyczne, pozostała telekomunikacja, przetwarzanie danych i hostingowe, różny usługi indywidualne, telekomunikacja bezprzewodowa, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane ze sportem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ANNA BIELECKA ROYAL WORKSHOP (REGON 36712897400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld