Zarząd firmy ANNA BARTOSIAK EURO-LINGUA OŚRODEK NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH, Anna Bartosiak wspólnik spółki cywilnej - ANNA BARTOSIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA BARTOSIAK (CEIDG)
ANNA BARTOSIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA BARTOSIAK EURO-LINGUA OŚRODEK NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH, ANNA BARTOSIAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-06-17 i ma swoją siedzibę pod adresem SIODLARSKA 12, PL-01-464, WARSZAWA. Główny zakres działalności ANNA BARTOSIAK to Nauka języków obcych (PKD główne: 85.59.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP ANNA BARTOSIAK EURO-LINGUA OŚRODEK NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH, ANNA BARTOSIAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5222373307. REGON ANNA BARTOSIAK EURO-LINGUA OŚRODEK NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH, ANNA BARTOSIAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 14659423600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA BARTOSIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.