Zarząd firmy ANNA BARBASIEWICZ DORADZTWO KOMUNIKACYJNE - Anna Barbasiewicz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-10-13
Działalność gospodarcza Anna Barbasiewicz (CEIDG)
Anna Barbasiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANNA BARBASIEWICZ DORADZTWO KOMUNIKACYJNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BISKUPA TOMASZA WILCZYŃSKIEGO 6C24, PL-10-686, OLSZTYN. Główny zakres działalności Anna Barbasiewicz to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych, działalność agencji informacyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ANNA BARBASIEWICZ DORADZTWO KOMUNIKACYJNE: 8883020961. REGON ANNA BARBASIEWICZ DORADZTWO KOMUNIKACYJNE: 367523860.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Barbasiewicz
Więcej informacji o ANNA BARBASIEWICZ DORADZTWO KOMUNIKACYJNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio