Firma ANNA BARBASIEWICZ DORADZTWO KOMUNIKACYJNE
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma ANNA BARBASIEWICZ DORADZTWO KOMUNIKACYJNE została założona 2017-06-09 i obecnie mieści się przy UL. BISKUPA TOMASZA WILCZYŃSKIEGO 6C24, PL-10-686, OLSZTYN. Działalność firmy została zawieszona od 2020-10-13. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agenci i organizatorzy turystyki, mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne, nadawanie programów radiofonicznych, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, nagrania muzyczne, odzież, bez wyrobów futrzarskich, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, pozostała telekomunikacja, przetwarzanie danych i hostingowe, różny usługi indywidualne, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja przewodowa, telekomunikacja satelitarna, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby z gumy, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ANNA BARBASIEWICZ DORADZTWO KOMUNIKACYJNE (REGON 36752386000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,