Firma ANMIX Firma - Usługowo - Finansowa Anna Wróbel
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych |
Numery rachunków bankowych |
PL29 2030 0045 1110 0000 0399 3170
PL75 1500 1331 1213 3002 7977 0000 |
Działalność PKD:
Firma ANMIX FIRMA - USŁUGOWO - FINANSOWA ANNA WRÓBEL została założona 2003-12-31 i obecnie mieści się przy UL. GABRIELA NARUTOWICZA 25, PL-21-500, BIAŁA PODLASKA. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ANMIX Firma - Usługowo - Finansowa Anna Wróbel (REGON 03093695900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio