Zarząd firmy AnKolTrade Andrzej Koleśnik - Andrzej Koleśnik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Koleśnik (CEIDG)
Andrzej Koleśnik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANKOLTRADE ANDRZEJ KOLEŚNIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-08-16 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. SOLIDARNOŚCI 152, PL-15-751, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności Andrzej Koleśnik to Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP ANKOLTRADE ANDRZEJ KOLEŚNIK: 5423453881. REGON ANKOLTRADE ANDRZEJ KOLEŚNIK: 522820288.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Koleśnik
Więcej informacji o ANKOLTRADE ANDRZEJ KOLEŚNIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby