Zarząd firmy ANGO Mariusz Malarczyk - Mariusz Malarczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Malarczyk (CEIDG)
Mariusz Malarczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANGO MARIUSZ MALARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-09-08 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE ŁUŻYCKIE 346, PL-66-200, ŚWIEBODZIN. Główny zakres działalności Mariusz Malarczyk to Działalność agencji informacyjnych (PKD główne: 63.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANGO MARIUSZ MALARCZYK: 9271056520. REGON ANGO MARIUSZ MALARCZYK: 080365794.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Malarczyk
Więcej informacji o ANGO MARIUSZ MALARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby