Zarząd firmy Anglojęzyczna Szkoła Podstawowa Przy Szkole Europejskiej U. Moryc - Moryc Urszula Barbara
Moryc Urszula Barbara jest w zarządzie KRS ANGLOJĘZYCZNA SZKOŁA PODSTAWOWA PRZY SZKOLE EUROPEJSKIEJ U. MORYC
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Moryc Urszula Barbara jest również w zarządzie ANGLOJĘZYCZNA SZKOŁA PODSTAWOWA PRZY SZKOLE EUROPEJSKIEJ U. MORYC, która została założona 2009-01-13 i ma siedzibę przy TUSZYŃSKA 31, PL-93-020, ŁÓDŹ. KRS ANGLOJĘZYCZNA SZKOŁA PODSTAWOWA PRZY SZKOLE EUROPEJSKIEJ U. MORYC zajmuje się sprzedaż detaliczna wyrobów związanych z kulturą i rekreacją. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa związana z wyżywieniem, wydawanie książek, gazet i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność związana z obsługą rynku nieruchomości, reklama, edukacja i inne. NIP ANGLOJĘZYCZNA SZKOŁA PODSTAWOWA PRZY SZKOLE EUROPEJSKIEJ U. MORYC: 7292657436. REGON ANGLOJĘZYCZNA SZKOŁA PODSTAWOWA PRZY SZKOLE EUROPEJSKIEJ U. MORYC: 100626400.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Moryc Urszula Barbara
Pozostali członkowie zarządu
Agnieszka Karolina Moryc |
Więcej informacji o ANGLOJĘZYCZNA SZKOŁA PODSTAWOWA PRZY SZKOLE EUROPEJSKIEJ U. MORYC
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.