Zarząd firmy ANETT BOUTIQUE ANETA KAZIOR - ANETA KAZIOR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA KAZIOR (CEIDG)
ANETA KAZIOR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANETT BOUTIQUE ANETA KAZIOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA JANA PAWŁA II 20, PL-43-100, TYCHY. Główny zakres działalności ANETA KAZIOR to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANETT BOUTIQUE ANETA KAZIOR: 6462277213. REGON ANETT BOUTIQUE ANETA KAZIOR: 38599693000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA KAZIOR
Więcej informacji o ANETT BOUTIQUE ANETA KAZIOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.