Zarząd firmy ANETA ZAJĘCKA Salon fryzjerski Creative Look - ANETA ZAJĘCKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA ZAJĘCKA (CEIDG)
ANETA ZAJĘCKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANETA ZAJĘCKA SALON FRYZJERSKI CREATIVE LOOK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA SZYMONA WŁOSZKA 61U, PL-25-343, KIELCE. Główny zakres działalności ANETA ZAJĘCKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ANETA ZAJĘCKA SALON FRYZJERSKI CREATIVE LOOK: 9591690589. REGON ANETA ZAJĘCKA SALON FRYZJERSKI CREATIVE LOOK: 360957615.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA ZAJĘCKA
Więcej informacji o ANETA ZAJĘCKA SALON FRYZJERSKI CREATIVE LOOK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.