Zarząd firmy Aneta Wiśniewska-Popiel Firma Handlowo Usługowa ARWENA - Aneta Wiśniewska-Popiel, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-31
Działalność gospodarcza Aneta Wiśniewska-Popiel (CEIDG)
Aneta Wiśniewska-Popiel prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANETA WIŚNIEWSKA-POPIEL FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ARWENA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CELULOZOWA 3539, PL-87-800, WŁOCŁAWEK. Główny zakres działalności Aneta Wiśniewska-Popiel to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANETA WIŚNIEWSKA-POPIEL FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ARWENA: 8882742178. REGON ANETA WIŚNIEWSKA-POPIEL FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ARWENA: 362402028.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aneta Wiśniewska-Popiel
Więcej informacji o ANETA WIŚNIEWSKA-POPIEL FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ARWENA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.