Zarząd firmy ANETA STĘPIEŃ STUDIO MARKIZOWO-ROLETOWE - ANETA STĘPIEŃ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA STĘPIEŃ (CEIDG)
ANETA STĘPIEŃ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANETA STĘPIEŃ STUDIO MARKIZOWO-ROLETOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-06 i ma swoją siedzibę pod adresem SKRZYPOWA 10, PL-61-680, POZNAŃ. Główny zakres działalności ANETA STĘPIEŃ to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANETA STĘPIEŃ STUDIO MARKIZOWO-ROLETOWE: 9720589988. REGON ANETA STĘPIEŃ STUDIO MARKIZOWO-ROLETOWE: 301052722.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA STĘPIEŃ
Więcej informacji o ANETA STĘPIEŃ STUDIO MARKIZOWO-ROLETOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje