Firma Aneta Martyka Pracownia Reklamy Omega Art
Adres | 78, PL-32-300, BOGUCIN MAŁY | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma ANETA MARTYKA PRACOWNIA REKLAMY OMEGA ART została założona 2012-11-08 i obecnie mieści się przy 78, PL-32-300, BOGUCIN MAŁY. Działalność firmy została zawieszona od 2021-03-15. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, nagrania muzyczne, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Aneta Martyka Pracownia Reklamy Omega Art (REGON 12013448900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld