Zarząd firmy ANETA MAKOHON ART DECO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-KONSERWATORSKIE - ANETA MAKOHON, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA MAKOHON (CEIDG)
ANETA MAKOHON prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANETA MAKOHON ART DECO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-KONSERWATORSKIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CHAŁUBIŃSKIEGO 33, PL-92-109, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ANETA MAKOHON to Tynkowanie (PKD główne: 43.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: malowanie i szklenie, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego, działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP ANETA MAKOHON ART DECO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-KONSERWATORSKIE: 7261039476. REGON ANETA MAKOHON ART DECO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-KONSERWATORSKIE: 471368850.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA MAKOHON
Więcej informacji o ANETA MAKOHON ART DECO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-KONSERWATORSKIE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby